Monday, November 2, 2009

>>>>Hari BerSEJARAH itu telah TIBA<<<<<

tanggal 2 NOVEMBER 2009...
hari ni..
aku menghadapi exam
INTERVENSI DALAM KAUNSELING...

punya la aku ni menghapal segala teknik y ada...
seingat aku ada dalam 80 lebih teknik y aku dah hapalllllll...
huhuhu...
pecah palo den wei...
hehehehe...

tp td..
alhamdulillah..
boleh la jawab...
walaupun en zul kata jgn dok baca la sangat nota dia tu...
tp..
y dalam nota dia tu la y dia wat soalan...
hehehe....
mybe itu intervensi y en zul pilih utk kami baca n khatam subjek nih...
hahaha...

pepun..
thanks yerk encik zulkifli mamat...
lecture aku @ pengetua Kolej kediaman aku nih...
y membekalkan internet utk aku wat blog ni..
hehehe...


ni la en zul...selaku lecture ntervensi aku n ayahanda kolej aminudin baki..
hik2...(gambo ni telah diedit oleh naimah k..)

so....
skrg...
POOOKKUUUSSSS (pinjam ayat masitah) utk pengujian lak...
satu lg subjek KILLER...

adoyai...
kembali fening....

No comments:

Post a Comment