Thursday, November 5, 2009

ERTI KePUASan MAKAN yg SEBENAR....

Disebabkan dah 4 sem aku keje makan kt luar jer...
y menyebabkan duit aku banyak diabiskan utk membeli belah makanan...
y mahal...
n y membosankan..
sebabnya tiap2 hari makan lauk y sama jer...
kalau tk ayam goreng..
sambal ayam...
sayur sket...
BOSAAANNNN...

n sekarang pun harga makanan kt sini dah naik melantun2...
so...
ape kah alternatif y dibuat utk sem 5 ni kan...

hahahaha...
aku dok serumah ngn mas n naimah...
so...
utk mengurangkan perbelanjaan utk bab makanan...
kami masak sendiri kt umah...
hahahaha...
mintak maaf yer pentadbiran kolej..
bukan masak makanan yang berat2 pun...
tp masak makanan y boleh memberi kepuasan kepada kami...
hehehehe...

walaupun makanan tu simple mimple jerk..
tp...
kami puas hti la...

macam hr ni...
kami makan tomyam ayam...
fuhhhhhh...
mmg kemah ar...
puas sgt2....
pagi2 td g pasar beli ayam n sebagainya....(pagi ke kami kuar td??hehehehe)

balik terus masak sebab perut n dah lapar n berdisko kan...
waahhhh...
sedap weh..
nikmat...
kalah kedai y aku selalu makan tomyam tu...
hehehehe...


(pic ni aku amik kt google je lah..sbb tk sempat nk amik gmbr sebenar...)

masakan kami ni...
boleh makan 3 kali utk 3 org...
banyak kan...
n harga y murah sgt..
tk macam kedai...
sekali makan dekat rm 5..

kami 3 kali makan wehhh...
mmg untung..
hahaha...
sem depan wat lg....

pendek kata...
mmg kemah keming ar makanan hr ni...

No comments:

Post a Comment