Thursday, November 19, 2009

HANCUR HATIKU.....

HMMMMMMMMMMMMM....
sewaktu blog ni disunting...
aku berada dalam kereta aku la...
tgh tggu adik aku keluar kelas...

sebelum tu..
punya la aku berkobar2 nk datang amik adik aku nih...
siap kata kt abah aku tk yah amik anis, bia aku y amik..
pastu kuar rumah punya la awal..adik aku abis kelas kul 2..
tp aku 12.45 dh kuar umah...hehehehe..
sebabnya......


aku dh lama tk buka face book...
hti berkobar2...
so aku g sekolah sebab kt situ ada wireless...
hahahah...

sampai2 je...
ape lagi
terus buka laptop...
terus buka face book...
hehehe...masih tersenyum...

tiba2...
masa aku nk buka farm ville aku...
waaaaaaaaaaaaaaaaaa....
kena sekat ngn kementerian da....
ape daaaaa....
hancur luluh hti nih...
rasa nk menjerit...

apa kan daya..tk dapat aku nk buka farm aku...
wawawawa...
sedih3
sedih sejuta kali......
sedihhhhhhhhhhhhhh!!!!!!

wwuwuwuw...
hancur hati ku...

mood pun dh tk de...
wawawa...
k..

bye2...
see u next sem my farm...

buat naimah n mas..
teruskan usaha anda bercucuk tanam..

mesti korang boleh potong aku kan...
hahahaha...

tkpe la...
betri laptop pun dh tk de...
selamat berjuang...
heehe

assalamualaikum...

No comments:

Post a Comment