Monday, December 14, 2009

cuti dah nk abis....

pejam celik pejam celik...
cuti tggal lg 2 mggu jer...
hehe..
sedey la plok...
sebab cuti nk abes dah...

tk po la...
nk wat cane...
dah nama pun pelajar kan...
cuti..kuliah...assgment...exam...
dah sebati dalam hidup..

eeemmmm....
hati ni...
ngah berdebar2...
ape lg...
sebab result bakal kuar...
tk tahu bila..
maybe dalam mggu ni..
emmmmmmmmm.........
risau...

doakan y terbaik...
hehehe...
balik kolej ni..
tk sabar nk buka farmville jerk..
hahahahahahahahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaa.............
windu kt kebun aku tu...

tk pe la....
cuti ni aku keje makan..tido...berjalan...
tu la keje aku...
sampe badan pun dah berat melantun2....

tk po la....
hahaa..
tk tau nk tulis mende dah...
n aku pun malas nk upload foto...
kalau senang aku upload la nanti..

k la..
salam...

No comments:

Post a Comment