Friday, October 23, 2009

MOOd Exam Sudah Tiba....

rasanya dah lama ek aku tk update blog aku nih...
bukan pe,
aku malas nk update..
lgpun tk tahu nk cite pe...
semua benda y sama je berlaku setiap hr..

so..
tk yah le nk cite kan...
nnt boossaaann plok kan...
kui3...

tp hr ni, terdetik di ht nk menulis kt blog aku ni...
semua sebab..
EXAMM is coming sooonnnn....
very the takut u know..
serius...takut...

sbb nye, sem ni,
aku tk faham sgt pe y diajar..
subjek plok susahnye mak aiiii....

exam nnti plok...
kebanyakkan esei...
bukan satu esei..
tp ada subjek tu sampe 5 esei weh kena jawab...
u tell me macam mana i nk wat 5 esei???????

tersangat lah tension n serabut bila memikirkan hari bersejarah tu utk tiba..
hopefuly, everything going well...
ya Allah..bukakanlah dan terangilah ht hambaMu ni...
sesungguhnya aku tidak mampu hidup tanpa Mu disisi...
Amiinnn....

pe pun, hidup perlu diteruskan...
sbb kita semua nk hidup kan...
jd mmg kena teruskan hidup ni
walau apa pun y berlaku...
terjah n redah jer...



HADAPI DENGAN SENYUMAN....

(^__^)



No comments:

Post a Comment