Tuesday, September 29, 2009

RaYa 2009 Punya CerITa...

raya tahun ni...
memenatkan....
walaupn best...
tp penat weh...


aku jadi pemandu setia...
dari cameron..ke ipoh...(amik tok aku)
pas tu...balik kedah...(kampung mak aku)
dari kedah...
ke batu kurau, perak...(kampung ayah aku)
pas tu...dari batu kurau..
ke ipoh semula..(anta tok aku kt umah makteh)
dan balik cameron...(rumah aku)

hehehe...
penat2...
sampe aku demam...
batuk..
selsema..
sampai kena g klinik..
ish3...

tp best la raya tahun ni...
walaupun duit ry tk banyak pun...
tp best la...

sampai2 je cameron..
terus ada org datang beraya...
lg pnt...
dari siang sampai ke malam org datang...
aku pn tk sempat nk g braya ke mana2 masa kt cameron..

mggu ni balik lg...
mak aku nk wat open house...
jemput segala org datang lg...
disebabkan mak aku tk cukup kaki dan tangan...
aku diarahkan utk pulang...

walaupn assignment melambak2...
aku redah jgk...

ni je la gmbo raya y sempat ak amik...
tu pn masa hari last aku kt kedah umah paklang aku...


malam raya kt greentown mall ipoh...sesak...kt depan tu ada org lelong kuih raya...huhu


kt pintu masuk GM...sesak lg...mak aku ada kt dalam tu...


ngn faris




ni la gaya faris y dh dekat seminggu menunggu kepulangan kak anis dia..








pelita y aku beli kt TF tanjong malim...murah jer....

No comments:

Post a Comment