Sunday, September 6, 2009

KAKI KU KREM..

disebabkan skrg aku berada di rumah naimah...
y terketak di kedah darul aman...
negeri kelahiranku jugak...
dan rumah dia ada intenet...
di kala aku ada masa ni...
aku tulis la blog ni...

gara-gara aku berjalan2 semalam pusing pekan alor star..
bsama naimah, kimi, ngn izzuan..
kaki ku krem kesakitan akibat hujan n banyak sangat berjalan...

budak grup ak y lain plok, diorang g bjalan kt pdg besar...
dan disebabkan aku mengalami zaman kemelesetan ekonomi skrg ni...
ak mengambil keputusan tk g..
huhu...
petang tu baru g amik diorang kt stesen ketapi...

sakitnya kaki ku ini..
hanya tuhan je y tahu...
dah berkilo minyak panas aku letak..
tk hilang jugak pn............
seksa weh nk berjalan...

k lah..
nnt aku tulis lg y selanjutnya...
masuk gmbr pe y patut..
coz nk bersiap g sungai petani...
wat program d pusat serenti...

k la...
asalamualaikum...

No comments:

Post a Comment