Monday, August 24, 2009

seKadAR MengiSi KeKosOngan Dan KeBOSANan

haaaaaiiiiiiiiiii...
assalamualaikum...

hari ni dah bape hari ek kita puasa??

jap2 nk kira...
dah 3 hari dah kita berpuasa...
alhamdulillah...
kita semua masih mampu tabah menjalaninya..

moga kita terus bersemangat untuk menunaikannya...
hingga ke akhir ramaDhan...

apa yang aku nk cakap...
sebenarnya aku pn tk tahu...

sekadar mengisi ruang kekosongan yang ada...
bukannya aku nk wat assgment...

tp keje godek2 tenet jer...
walaupun kadang2 tenet tk dapat...
nk jugak aku godek2...
ntah ada ape kt tenet tu...
sampe kadang2 ia melalaikan aku..

hua...hua...hua....
ada aku kesah??
huhu...

sbb aku tk kesah la aku terus berada di dpn laptop ni mengupdate blog
aku y langsung tk menarik nih...
huhu...

td tepon mak dah...
rindu sgt kat mak...
anis lak..
dah berkali-kali pesan kt aku soh balik umah...
alasannya...mak tk nk masak sedap2 kalau aku tk de...
huhuhu...
kesian adik aku y agak poyo tu kan...

hehehehe...jahat punya kakak...
pepun...
aku mmg nk sgt balik...
tgk la, maybe mggu ni atau mgu dpn aku akan balik....
bergantung pada program dadah y kmi nk jlnkan kt sg petani kedah macam mane dulu....

ape lg yer nk tulis...
hah...tk de pe dah kot...

cuma kadang2 kan..aku rasa bosan dalam kelas...
jd bila aku bosan, mula la aku
menconteng2..
melukis2...
merepek2...
n macam2 lagi la...
sbbnya nk menghilangkan bosan...
ni antara hasil kebosanan y aku cipta dalam kelas ape ntah...
dah tk igt...











aku lukis semuanya...tp tk tahu ape motif di sebalik lukisan y tk cantik ni...



ngn masitah..sementara tggu lecture masuk...

No comments:

Post a Comment