Monday, May 25, 2009

mggu ke-2 ROS

hari ni hari isnin...
bersamaan dgn 25 mei 2009...
tk lama lg ros bakal melabuhkan tirainya...
ahaks...

tgh tak de keje nih...
aku pun ke pusat akses sekolah...
bosan tk tahu nak wat mende...
td baru pas g ukur keluasan padang, bengkel dan sebagainya dgn siti...
penat weh...

huhuhu...
pe pun...
aku tersangat enjoy wat ROS kat sekolah aku nih...
semuanya bg keje sama yang memberangsangkan...
hohoho...
maklumat sume dah dapat....
tggal aku nk kena taip je la...

tk pe lah...
tu nanti punya keje...

sabtu nih...
aku ngn siti kena jadi guru pengiring bwk budak g kem...
kat GRIK....
tk pe lah...
keje sukarela...
sebabnya semua ckgu pmpuan dah balik masa tu..
ye la...
kan cuti sekolah

hari tu pun, kami dah kemas2 bilik kaunseling ngn cat sket2 apa yang patut.....
hehehe...
yg peritnya...aku kena bangun awal je la...
tiap hari aku kena bangun kul 5 pg...
pastu merempit g sekolah ngn adik aku...
hahaha...
lesen pun tk de..tp belasah je lah...

hehehe...
k lah...
dah tak tau nk tulis apa..

dddaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.......... =)

1 comment: