Thursday, May 28, 2009

ESOK....segalanya tamat sudah...

alohhaaaaaaaa...
saje menyinggah kan diri kt blog y tk brape nk vouge ni...
lantak la yer...
asalkan aku masih dapat mencoretkan sesuatu
utk diri aku sendiri..
dan utk mereka2 y ingin membaca
segala yang aku merepek dalam blog ni...
merepek2 pun ni semua kisah benar...
hehehe...


seperti biasa...
tempat aku sekarang kt pusat akses sekolah...
sebabnya cuma kt sini je la aku boleh dapat internet...
hehehe...
setelah puas merayau2 ngn siti..
kami singgah ler kt sini..
sbb bosang ler...
td dah tolong ckgu tampal2 poster kt dinding...
pg td dah relief kelas...
n sekarang dah tk tau nk wat pe...
sebelum ke sini, kami makan dulu,...
ckgu norlia bawak laksa n kek coklat..
hoho...

k lah...
aku cuma nk bgtau...

sok last aku ngn siti wat ROS kt sini...
tibe2 rasa cam sedih...(ye ker???)
hahaha...
ye la ...
dah 2 mggu kt sini...
hehehe...
sok, kami akan bg bunga kt sume cikgu y ada kt sini....
sebagai tnda penghargaan...
atas segala kerjasama yg diberikan....
hehehe...

THANK YOU TO ALL..........
Segala jasamu dikenang...

buat ckgu2 yang banyak bg pertolongan,
terutamanya

pengetua, che wang, ckgu hasnah,miss heng,
cikgu norlia,ckgu bohkori, ckgu hamka, ckgu yusof, cikgu khor, cikgu norjanah,
cikgu hassan, kak fizah, kerani2, puan shanti yg selalu cari aku utk tandatangan kelas ganti,
tukang fotostat, pak guard n mak guard...

n semua yg terlibat y tk sempat namanya disebut...

terima kasih banyak2...

SMKKR tetap di hati...
thanks utk semua dalam menjayakan
Rancangan Orientasi Sekolah aku ni...
hehehehe..

tu je kot y aku nk tulis...
kalu ada penambahan, nnt ak tulis lg kalu masa dan intenet mengizinkan..
semoga segala pengalaman y aku dapat ni...
boleh aku gunakan sebagai panduan utk aku
jd seorang kaunselor di sekolah kelak...
AMEEENNNNNNNNN.....insyaAllah...
-AKU Y SEMAKIN BULAT-
(maaf le..tk de gambo...sbbnya tk guna laptop ak..jd tk leh masukkan gambo...)

No comments:

Post a Comment