Thursday, February 4, 2010

seronoknyer esok nak balik....

hah...
dah lamo bona aku tak update blog nih...

bukan pe..
kadang2 aku bz sgt..
kadang2 aku malas nk update..
kira macam dah busaaannnn gitu kan...

mula2 wat blog dulu boleh la nk berkobar2..
tp skrg nih dah slow...

berbalik pada tajuk entry di atas..
sok, aku nak balik cameron highlands...
yea3...
suka2...
setelah sebulan aku tak balik..

sem ni kira aku dh memecah rekod tradisi
sebab aku tak balik lg ke umah sejak buka sem hari tuu...

kalu sem sblm nih..
pantang 2 mgu skali msti aku balik....
hahahaha..
sok nak balik....
walaupun mggu dpn akan balik lg....
utk cuti raya cina....

tapi aku tak kira..
aku nk balik gak sok...
nak bawak masitah g jejalan....
dah 6 sem dia sebilik ngn aku...
baru sem ni dia berpeluang g umah aku...
huk3...

so..
esok kami akan bertolak pagi ke ipoh...
n aku tk brape nk pasti dah jadual bas ke cameron...
sbb nye dah lama tak naik bas..
redah je la sok....

jadi...
kesimpulannya...
aku akan balik sok...
hua3.....

No comments:

Post a Comment